Miejska Biblioteka Publiczna w Gdyni ogłasza nabór na stanowisko referenta_ki do spraw kancelarii. Szukamy osoby kontaktowej, komunikatywnej, lubiącej rozmowy telefoniczne, chętnej do pracy w zespole i do nauki, znającej zasady savoir-vivre.

Zakres obowiązków dla stanowiska referenta/ki to:

1. obsługa sekretariatu (m.in. obsługa kalendarza Dyrekcji, prowadzenie dziennika kancelaryjnego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej ogólnej, korespondencja zwykła
i specjalistyczna, przyjmowanie skarg i wniosków, kontakt z Urzędem Miejskim)
2. współpraca z konserwatorem biblioteki oraz filiami bibliotecznymi w zakresie podstawowych spraw administracyjnych
3. przyjmowanie gości Dyrekcji
4. wykonywanie dodatkowych prac zgodnych z zadaniami Działu Administracji i poleceniami Dyrektor
5. praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.

Wymagania:
– wykształcenie minimum średnie
– umiejętność komponowania pism, znajomość pakietu Office, obsługi skanera, faksu, komputera
– podstawowa znajomość j. angielskiego
– mile widziane doświadczenie w pracy biurowej oraz prawo jazdy kat. B.

Zgłoszenia (cv wraz z listem motywacyjnym z klauzulą o wykorzystaniu danych osobowych) proszę przesyłać pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (temat: praca w administracji) w terminie do 21.02.2018.

Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
W miesiącu styczniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosił co najmniej 6%.